poniedziałek, 14 marca 2016

Prezenty dla najmłodszych :)

Witajcie,

Jakiś czas temu chwaliłam się na FB wyhaftowanymi metryczkami dla Majki i Hanii. Dużo wcześniej zaczęłam je haftować, aby zdążyć na czas.. ale może to lepiej - ostatnimi czasy nie miałam siły na haftowanie. W każdym bądź razie metryczki od początku miały swoje przeznaczenie - poduszki. Milusie, cieszące oczy, do przytulania, do spania - a jak nie, to do ozdoby w pokoju dziewczynek. Okazja do prezentu zbliżała się wielkimi krokami - Majka miała 3 urodziny 03.03.2016 r. Tydzień przed wyjazdem na "imprezę urodzinową" do przyjaciół, oddałam metryczki do znajomej pasmanterii - ichniejsza krawcowa w dwa dni naszyła je na gotowe poszewki. Voila!



Chyba nie muszę mówić, że zrobiły furorę :) 
A jak mówiłam narzeczonemu 
Ja: "wiesz, bo to będzie na poduszkach!",
On "ale jak.. ? nie mogę sobie tego wyobrazić". 
A po odebraniu z pasmanterii: On "aaaaa, tak to miało być! Super!"







Nie ma to jak siostrzana miłość!



11 komentarzy:

  1. Sliczny i praktyczny prezent :)
    PS. Blog będę obserwować i zapraszam do siebie
    www.calajahandmade.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poduszki :) Będę musiała popracować nad taką dla bratanicy. Dla takiego widoku warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne poduszki :-) widac, ze dziewczynką sie podobaja :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne podusie i zdjęcia! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki dla dzieciaków zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusie śliczne i w ogóle kapitalny pomysł. Zdjęcia dziewczynek z podusiami urocze.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń