poniedziałek, 8 września 2014

HAED vol. 2


Od jakiegoś czasu biorę aktywny udział w plotkach hafciarskich (i nie tylko) na facebooku. W jednej z grup, związanych z tą tematyką narodził się pomysł zabawy HAEDowej. Sama zabawa polega na tym, że każda z zapisanych osób wybiera haft, który chciałaby wyszyć z serii HAED i rozpoczyna się grupowe dzierganie od października :) Wyszywamy w tempie indywidualnej, nie ma ograniczeń czasowych - chodzi przede wszystkim o motywację! W związku z tymi planami już poczyniłam przygotowania do projektu:



A oto haft, za który się zabiorę - HAED vol. 2

Punch of Color Girls no. 6 - znana hafciarkom jako Bibliotekarka.
Dla mnie to Profesorowa :)

7 komentarzy:

  1. Czy moge prosic o namiary grupy na fb? Sama sie przymierzam do wyszywania LUST i wiadomo, w grupie zawsze razniej :) Mam zapytanie o schemat, czy znalazlas go w sieci? Bo ja sie zastanawiam czy wydrukowac ten co mam, czy zakupic oryginal.... Buuu..... Pozdrawiam. A na jakiej tkaninie wyszywasz swojego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisy i informacje o KOLOSal'u pod adresem: agdiablom@gmail.com :) Wyszywam ze schematu internetowego na kanwie zakupionej na allegro - gęstość pomiędzy 18/16ct, 2 nitki :)

      Usuń
  2. fajny wzór, będę kibicować. Zmywalnego pisaka tylko nie traktuj żelazkiem bo zostaną Ci szare ślady po zmycia.Uprzedzam bo wiele osób o tym nie wie,dopóki nie przekona się na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę Wam kibicować, bo rozpoczęcie kolejnego haeda dla mnie byłoby samobójstwem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj super,że założyłaś bloga, życzę sukcesów w blogowaniu i w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę kibicować, bo ja jakoś nie znalazłam HAEDa, w którym bym się zakochała... Wzór fajny...jesteś widzę zwarta i gotowa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to będziemy haftować razem ;) Ja wilki a ty profesorkę ;)

    OdpowiedzUsuń