poniedziałek, 8 września 2014

Łazik-PoWsiNoga


Tak jak zapowiadałam w rozpoczęciu - cieszę się, że mam swobodę tematyczną!

W związku z tym, nie może u mnie zabraknąć sekcji związanej ze zwiedzaniem wszelakim - czy to na nogach, czy na rowerze, w pociągach, w samolotach! Lubię się przemieszczać, lubię gdy coś się dzieje. Ciężko mi usiedzieć w jednym miejscu.

Jest to rozwinięte do stopnia Podróżoholik'a :) (17 pkt)







Postaram się pokazać Wam miejsca, do których warto zajrzeć.
Miejsca, do których dotarłam różnymi środkami, czy planując czy spontanicznie.
Będzie o tym, co już było, ale również o tym co nadal nie odkryte, ale osiągalne.
Wychodzę z założenia, że jeśli czegoś się bardzo chce - to się to dostanie.
Prędzej czy później, każdy z nas osiągnie swój wyznaczony cel! :)
Jestem za tym, aby wykorzystywać czas wolny jak najlepiej - moim sposobem na to jest.. wędrówka, podróż, zwiedzanie! Wtedy czuję się najlepiej. Czuję, że żyję! Więc zapraszam do poczytania kilku postów na temat wędrowania :)


2 komentarze:

  1. zdecydowanie chętnie o tym poczytam :) polecaj,polecaj i proszę jeli możesz to zdejmij weryfikacje obrazkową z komentarzy bo kurka 3 raz wpisuję te głupie literki.Piękna szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę śledzić Twoje wojaże...sama nie mam możliwości :/

    OdpowiedzUsuń